Paauglio įtaka tėvų sprendimui pirkti inovatyvias prekes
Nuolaidos nesumuojamos
- Metai 2019
- Puslapiai 176
- Leidykla Vilniaus universiteto leidykla
- ISBN 9786090701447
Knygos „Paauglio įtaka tėvų sprendimui pirkti inovatyvias prekes“ aprašymas
Monografijoje atskleidžiama paauglių daroma įtaka jų tėvų sprendimui pirkti skirtingų kategorijų prekes. Kokybiniais ir kiekybiniais tyrimais patvirtinta, kad vaikų poveikis tėvams yra skirtingas, kai perkamos inovatyvios ir tradicinės (įprastos) prekės. Taigi monografijoje analizuojama, kaip paauglių įtaka tėvų sprendimui pirkti inovatyvias prekes skiriasi atsižvelgiant į analizuojamų prekių kategoriją, vaiko, tėvų ir šeimos charakteristiką. Autoriai išskyrė tris skirtingas paauglio elgsenas, susijusias su jo įsitraukimu į pirkimo sprendimo procesą: paauglio dalyvavimą sprendimo pirkti procese, paauglio daromą įtaką tėvų sprendimui ir paauglio savarankiškumą perkant prekę.
Prekę galite įsigyti šiuose knygynuose:
Šie duomenys atnaujinami kelis kartus per parą, todėl rekomenduojame paskambinti į pasirinktą knygyną ir pasitikslinti prekių likutį. Knygynų kontaktus rasite čia.
Jums taip pat gali patikti
Daniel J. Siegel, Tina Payne Bryson
Rezervuoti ir atsiimti knygyne